Versenyképes bérekkel és új, elektromos buszflottával tennék rendbe a pécsi tömegközlekedést
2023. szeptember 04. hétfő 13:24

A pécsi tömegközlekedés mára a járatok kimaradását, a csökkenő szolgáltatási színvonal melletti jegyáremelkedést és a túlterhelt, alulfizetett buszvezetőket jelenti. Ez az állapot sem az utasoknak, sem az ott dolgozóknak nem jó. Változás kell, írta hétfőn kiadott közleményében Csizmadia Péter, a Fidesz pécsi frakciójának vezetője.
2024-ben a pécsiek arról is döntenek majd, hogy megszűnjenek végre a tömegközlekedést érintő anomáliák a városban.
Ennek érdekében mindenekelőtt vállaljuk, hogy a Tüke Busz sofőrjei a Volánbusz Zrt. sofőrjeivel legalább megegyező mértékű bért kapjanak, mert minden szervezet működésében a legfontosabb az ember.
A versenyképes fizetés mellett ismét bővülő sofőrlétszám lehetővé teszi majd a korábban épp a buszvezetők hiánya miatt előforduló járatkimaradások kiküszöbölését, valamint az elmúlt években megritkított vagy teljesen megszüntetett járatok egy részének visszavezetését is.
Vállaljuk azt is, hogy a következő tíz évben elektromos meghajtású autóbuszokra cseréljük a flottát, mellyel olcsóbbá, kényelmesebbé és környezetbaráttá válik a pécsi tömegközlekedés.
Az elektromos buszok üzemeltetését pedig városi napelemparkok létesítésével tesszük fenntarthatóvá.
Mindezzel rendbe tesszük a pécsi tömegközlekedést és biztosítjuk a pécsiek számára a helyi járatú buszokra megváltott jegyekért és bérletekért járó valódi szolgáltatást.
Ehhez kérjük a pécsiek támogatását. Tegyük rendbe a várost együtt", olvasható a dokumentumban.
EQM
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Húsvét után is marad a meleg, mégsem...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...
- Hetvenöt éves Rubik Ernő, a bűvös...
- Ferenc pápa: nincs béke a...
- Szörnyű tragédia történt Baranyában:...
- Jövő keddtől módosított menetrend...
- Felborult egy kishajó a Dunán, egy...
- Nem ízlett a bajai halászlé, a pincér...
- Elindult a virágzás, munkába állt 20...
- Csillagesőt, sőt, tűzgömböket is...